ACTE REIVINDICATIU I DINAR COMUNITARI
dissabte 15 de novembre
de 13 a 14h. acte reivindicatiu
de 14 a 15h. dinar comunitari
de 15h. a 16h. cafè tertulia
El proper dissabte 15 de novembre al migdia (de 13 a 14 hores), hem organitzat un acte reivindicatiu per l’obertura de la RESIDENCIA ALCHEMIKA, per demanar un compromís per part dels diferents responsables polítics i la garantia que en el transcurs del any 2015, es posarà en marxa.
L’acte es farà davant l’edifici de la Residència Centre de Dia, parlaran diferents personalitats, a partir de les 14h. es farà un dinar comunitari en el que tots compartirem el menjar i la beguda que porti cadascú i a partir de les 15h. es farà un cafè tertulia (que paga l’AVV) per analitzar com està la situació actual que la condiciona, tant des del punt de vista social, polític-electoral com econòmic. Esperem la vostra partipació i col·laboració, estem a la vostra disposició per qualsevol dubte o consulta.
NOTA: L’Associació de Veïns facilitara els coberts, plats, gots i tovallò compostables per tal de minimitzar els residus que es puguin generar. Tu nomes caldra que col.laboris portant quelcom per menjar. Pot ser un primer plat un segon o un postre.
En cas de pluja l’acte tindrà lloc al nostre local del c/ Sibelius, 3